Sivut

maanantai 8. lokakuuta 2018

Kun piti olla rentoo

Viime viikolla sain ekaa kertaa kirjotettua kandia niin, että jäi hyvä fiilis. Sykin keskiviikkona kolme sivua ja perjantaina kaks. Nyt se alkaa melkeen olla kasassa, ja pääsen siihen hiomisvaiheeseen, joka saattaa kylläkin venähtää sitten ihan jouluun asti, köhh.

Olin aatellu et mulle tulee rento jakso ens periodissa. Mut kappas vaan, löysin tänään itteni ilmottautumasta enkun semi-intensiiviselle kurssille lounastauolla. Kaveri yllytti ja minkäs teet kun yllyttshullu oot. Mut hei säästän siinä sentään yhen nopan kun otan ton 2 op:n kurssin, enkä keväällä menevää 3 op:n enkun kurssia! Inhoon siis kieliä yli kaiken ja koitan aina pujahtaa joko aidan alta tai jostain kolosta kun puhutaan kielistä. Varsinkin enkusta. Musta tuntuu et oon niin huono verrattuna muihin et ihan turha ees yrittää sönköttää mitään siellä tunneilla. Fun fact: oon muuten ollu enkkuluokalla 9 vuotta, mut ratsastin suurimmaks osaks muiden taidoilla. Ei se yläasteen ope kehdannu antaa mulle kasia huonompaa. Ja ala-asteella en tajunnu kolmeen ekaan vuoteen mitään. Jakolaskutkin arvasin, kunnes jäin kiinni siitä ja jouduin opetteleen ne  suomeks kun enkku ei menny kaaliin. Ruotsista kyllä tykkään, kun oon siinä keskimäärästä parempi. (Kamalaa miten oma taitotaso määrittää näin vahvasti motivaation!)

Olin keskivikkona taas siellä rankassa treenissä, eikä paikat tullu oikeestaan ollenkaan kipeeks, yaas! Tällä viikolla sit taas mestoille hikoilemaan. Toivottavasti ei tehä mitään superhapporeeniä et oon lauantaina iskussa Halikkoviestissä. Ois meinaan kiva et juoksu kulkis kun suunnistus ei varmaankaan tuu kovin hyvin sujumaan. En oo käyny rasteilla varmaan kahteen-kolmeen viikkoon, kääks!

Sporttist syksyy kaikil!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti