Sivut

perjantai 24. elokuuta 2018

Päiväni haisulina

Tänään oli taas yks niistä päivistä kun leikin haisulia. Unohdin meinaan aamulla laittaa deodoranttia. Eikä ollu eka kerta. Eikä vika. Tajusin vasta töissä mun mokan, kun kainaloista alko puskee hiki. Ei sinänsä, oon töissä tyyliin 30 metrin päässä mun kotoota, et olisin voinu kyllä hakee jotain hien-estäjää. Jos vaan en olis eilen ollu Huldaa Huoleton, ja oisin ostanu vanhan dödön loputtua uuden. Niimpä. Välillä vois miettiä mitä touhuaa.

No, tein sitten jo ihan ok hyvin toimivaks havaitun ratkasun ja survoin kainalot täyteen vessapaperia ja toivoin ettei a) työkaverit huomaa b) asiakkaat huomaa ja c) että muistan, että mun kainoissa on vessapaperia. Et hikiset paperikasat ei leviä kiusallisesti pisin toimiston lattiaa.

Sen verran ahistava fiilis kuitenkin oli, et ostin matkalla magneettiin jälleen kerran jonkun halpisdeodorantin K-marketista. Siis mulla ei varmaan eläessäni oo ollu yhtään valitsemalla valittua dödöä. Sellasta mitä oikeesti ehkä jopa haluaisin läästiä mun kainaloihin. Aina mulle käy näin ja sitten kiireessä nappaan jonkun halvimman hajusteettoman messiin kaupasta.

Magneetti meni jees, mitä nyt paita oli perinteisesti juoponnapissa. Kuvistakin tuli kai ihan hyvät vaikka kerran säpsähdin hereille niin, että avasin silmät, joiden piti olla kiinni. En olis uskonu et siihen jyskeeseen voi nukahtaa, mut näköjään voi. Ens perjantaina kuulem sitten miltä aivoissa ja silmissä näyttää. En kyllä tiiä haluunko ees kuulla.

Ps. Ripsarivarasto mulla kyllä on kunnossa aina, vaikken kauheen pinnalliseks itteeni koekaan. Mikälie sit on ongelma deodorantin kanssa. Nobody knows.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti