Sivut

maanantai 21. elokuuta 2017

Busy

Oon saanu jo jonkun verran kyselyjä et miten menee ja koska päivitän blogia seuraavaks. Vastannu oon millon mitäkin, ja niistä vastauksista tuskin mikään on pitäny paikkaansa. Siis blogin suhteen. Sitä vaan suhaa paikasta toiseen ja säätää kaikenlaista ja sit kun on hetki aikaa hengähtää niin ei muista/jaksa/huvita tehdä blogin eteen mitään. Ihan ku tää ois joku isompikin työmaa. Vaiks ei kyllä oo.

No, mulla menee ihan jees. Pientä krämppää millon missäkin. Sähköiskuja, selkäsärkyjä, lämpöilyä ja muuta pientä. Mut ei mitään mikä varsinaisesti estäis mua tekemästä arkijuttuja. Tietty urheilu on vähän kyseenalaista kun lämpöä on ollu nyt jo kuutena aamuna ja iltana, ja varmaan myös yönä.

Ens viikolla alkaa koulu, ja partio silleen kunnolla. Huomenna vois soitella Kelaan ja selvittää vihdoin ne tukiasiat kuntoon, etten oo kohta jossain niitten mustalla listalla. Ja lukuvuositarra pitää myös hakea, nyt kun mulla on lupa syödä kouluruokalassa lämpimiä ruokia, ah ihanaa. Muuten kaikki on reilassa.

Et eipä tässä ihmeempää. Pehmeetä arkeen paluuta koitan tässä varmaan suorittaa vielä vikoinakin lomapäivinä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti