Sivut

maanantai 7. elokuuta 2017

Lyhyt ja tehokas keikka

Jaahas. Kotona taas. Clostridium jäi sairaalaan, mutta jonkinasteiset mahavaivat jäi mulle. Mut eipä nää oo mitään verrattuna esimerkiks viime viikkoon. Ei todellakaan mitään. Kuume lähti, tulehdusarvo laski ja valkosolut nousi. Ja nousi muuten sellasta vauhtia et ei morjes.

Heräsin vissiin sunnuntaina aivan karseeseen selkäsärkyyn ja aattelin et mitä nyt taas. Mikä vaiva seuraavaks? En ees ollu tehny mitään ja alaselästä lähti koko selkään viiltävä kipu sydämenlyöntien tahtiin. Eka aattelin et en ees mainitse koko hommasta. Etten jaksa taas jotain uutta juttua, mut sit kumminkin sain taottua järkee mun päähän ja mainitsin asiasta. Ja se kannatti, kipu johtu kuulemma siitä et valkosolut nousi niin voimakkaasti. Positiivista särkyä siis. Tällä kertaa.

Muuten mulla oli aika tylsä sairaalakeikka. Vaihtoehtona oli olla tiputusten välissä joko omassa huoneessa tai poissa koko osastolta, etten tartuta ketään siihen clostridiumiin. Tein mä siitä sitten omatoimisesti vähän jännempää muun muassa pelaamalla tosielämän tinderiä tupakkapaikalla. Tarjonta oli vaan aika heikko, eikä yhtään potentiaalista miesehdokasta ollu mestoilla. Pakko tähän väliin muuten sanoa, että en siis ite polta, mut se oli ainoo paikka missä näky ees vähän liikettä sateisena lauantai-iltana sairaalassa. Sunnuntaina pari ystävää onneks pelasti mut sosiaaliselta kuolemalta. Tai miksikä sitä nyt nimittäis.

Ainiin, ehkä yks mainitsemisen arvonen juttu tapahtu. Mä söin muutaman kerran sairaalaruokaa. Eikä se ees ollu pahaa. Mä hämmennyin, mut niin hämmenty äänistä ja ilmeistä päätellen myös muutama hoitaja ja/ tai laitoshuoltaja. Käytävältä kuulu vaan "whaat!?" ja "mitämitää?" kun sanoin, öö muutaman kuukauden jälkeen, et itse asiassa voisinkin ottaa sitä ruokaa.

Seuraavaks mulla on torstaina pään, rintarangan ja kaularangan magneettikuvaus. Koitetaan selvittää mistä johtuu mun sellaset sähköiskumaiset tuntemukset takalistossa ja reisissä kun taivutan päätä eteenpäin. Kauhulla ja innolla ootan vastausta. Vaikka itehän oon jo toiminu vuosia pätevänä googlelääkärinä ja oon diagnosoinu itelleni jo kupan ja kuus muuta tautia, joihin tää oire liittyy, niin  ois kiva saada se oikee syy selville. Kauhee vaan ku kaikki sivut, joita netistä löytyy aiheeseen liittyen on jotain ms-tauti -sivustoja. Et jos sellanenkin tähän tulla tupsahtaa, niin en enää kommentoi yhtään mitään. Yhtään mitään. Onneks mä vaan todennäkösesti taas ylianalysoin, mutta pessimisti ei pety.

Vikana vielä hyviä uutisia: luuydinnäyte oli puhdas ja kimera 100%! (Googlettakaa pliis kimera, mä en itekkään oo ihan täysin varma mitä se meinaa, niin en osaa vastata)

1 kommentti:

  1. https://webohjekirja.mylabservices.fi/TYKS/index.php?test=11686

    VastaaPoista