Sivut

maanantai 10. huhtikuuta 2017

Zero

Jee jee jee jee jee! Mun luuydin oli puhdas! Ei ainuttakaan blastia millään tekniikalla. Oon niin ilonen et tuntuu et pian halkeen. Kräks ja räks vaan.

Siirto on siis 5.5.2017, mut osastolle tuun jo about viikon aikasemmin saamaan esihoitoa. Ihan tarkkaa päivämäärää ei vielä oo, kun siirroista vastuussa oleva lääkäri pohtii sitä vielä. Mutta eipä sillä niin väliä oo, oon tottunu epävarmuuteen ja toi nyt on ihan pikkujuttu kaikkeen muuhun verrattuna.

Siis apua tekis vaan mieli kiljuu ilosta tällä hetkellä, mut kun oon osastolla jossain entisessä siivouskomerossa niin en viitti, vaiks koko keho tuntuukin kuplivan ilosta ja on pakonomanen tarve kailottaa kaikille et mun luuydin on puhdas!

Tänään lähtee keskuslaskimokanyylikin pariks viikkoo lomalle ja pääsen saunaan. Aah, koko alkuvuotena en oo päässy. Ja nyt saa sit ihan luvan kanssa hikoilla urheillessakin nää pari viikkoa., Yaas.

Ps. Olin eilen ekalla "juoksu"lenkillä. En mä nopee ollu, enkä mä pitkään jaksanu mut kiva fiilis siitä jäi.

4 kommenttia: