Sivut

torstai 26. tammikuuta 2017

Epämääräinen olo

Edelleen väsyttää paljon. Siis ihan niinkun nukuttaa. Ja nukkunu oonkin. Lisäks on sellanen vähän ällötys-olo koko ajan. Mistä lie sitten johtuu. Onneks oon ruokaa kuitenkin saanu alas. Ei mee olo niin heikoks.

Oon kans miettiny et voisko tää paha olo olla henkistä. Niinku siks et tiiän et huomenna meen taas sairaalaan ja olo ei tuu oleen kovin hyvä. Ja et joudun olee siellä monta yötä ja monta päivää. Toki tää oli jo eilen, et ehkä se on vaan jotain muuta. Mut miettiny oon kumminkin.

Harmittaa, kun aattelin et nyt kun oon pari päivää kotona niin voin touhuta kaikenlaista. Niinku ulkoilla ja pelailla ja sellasta. Mut nyt oon vaan maannut ja kattonut muutaman leffan. Ei sitä vaan meinaa tottuu siihen tosiasiaan et ei voi suunnitella etukäteen. Et koskaan, ei koskaan voi tietää et millanen olo on seuraavana päivänä. Tai ees tunnin päästä.

Ihmetyttää myös se, että en vaan saa hymyiltyä. Se hymy ei vaan tuu. Vaikka aina hymyilen. Mä hymyilen kun oon ilonen. Mä hymyilen kun muhun sattuu. Ja mä hymyilen kun on tiukka paikka. Mut nyt mä vaan en saa aitoa tai ees feikkiä hymyä aikaseks. Eikä se tarkota et olisin vihanen. Mun suu vaan ei suostu yhteistyöhön. Pitää neuvotella sille paremmat ehdot, jos sitten alkais taas toimia.

Onneks vielä joskus tulee sellanen päivä, kun voin hymyillen sopia menoa seuraavalle viikolle ja syödä leipää niin, että se maistuu leivältä. Ja juustoa, kinkkua ja kurkkua päälle. Just tossa järjestyksessä.

Ton leipäkuvauksen kirjottaminen sai kunnon ällötyksen päälle. Ja kylmät väreet. Hyi. Siihen päivään saattaa siis mennä tovi, mut kyllä se tulee. Mul on ne kaks vaihtoehtoo, luovuttaa tai uskoo. Ja mä uskon.

8 kommenttia:

  1. Oletko tietoinen uudesta t-soluhoidosta (oslossa tehdään)? Iltalehden nettisivulla oli juuri juttu suomal. pojasta jolle tämä hoito auttii leukemiassa. Olet ajatuksissani! T:salla (vanha "naapuri" Pasalasta)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo luin siitä, mutta taidan jättää hoitovastuun ammatilaisille. Tietenkin, jos tilanne tästä radikaalisti muuttuu voin sen tuoda esille :)

      Poista
  2. <3 toivottavasti saat hymyä taiottua kasvoihin, vaikka hölmöistä jutuistakin. Hyvä, että olet saanut ruokaa alas, vaikkei ole maistunutkaan. Toivottavasti äklötys helpottaa ja keksit mieluista syötävää. Tsemppiä! -maitoviiksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä se hymy sieltä tänään on jo hieman palautunut. Kiitokset tsempeistä! Täällä olen nyt jonkin aikaa mietiskellyt, mutta pakko myntää, etten tunnista Maitoviiksi -kuittausta. Anna seuraavaksi toinen vinkki, jos haluat että tunnistan sut :) pää sen verran jäässä etten tajua haha

      Poista
  3. Juusto kuuluu alle tai päälle, järjestyksestä ei voi tinkiä, halusi sen kuinka päin tahansa.

    Minä joskus haluan kinkkujuustovoileivän, mutta siten, että ei tarvitse syödä ihan niin paljon. Teen silloin kinkkujuustovoileivän, mutta jätän voin ja leivän pois. Siitä on se etu, että kinkkujuustovoilevänilmanvoitajakinkkua voi kääriä rullalle. Se on lisäksi helppo kääntää oikein päin. Sitten vain napostelemaan.

    Ja päälle kylmää hopeateetää ilman maitoa ja sokeria.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä valinta tuokin, olen itsekin joskus harrastanut! Nyt en pysty ajattelemaankaan.

      Poista