Sivut

tiistai 3. tammikuuta 2017

Kuka tätä kirjoittaa?

Heips kaikille!

Ajattelin, että aivan ensimmäisenä teitä saattaisi kiinnostaa kuka täällä ruudun toisella puolella oikein  onkaan. Voisinkin kertoa näin alkajaisiksi vaikka kaksikymmentä faktaa itsestäni, jotta saatte pientä käsitystä

Eli ei muuta kuin faktat tiskiin:

1) Olen  20-vuotias tyttö Turusta
2) Opiskelen Turun kauppakorkeakoulussa
3) Harrastan suunnistusta ja partiota
4) Rakastan liikuntaa ja urheilua
5) Minulla todettiin tänään leukemia
6) Se onkin jo toinen leukemia, joka mulla on ollut
7) Mulla on huono tuuri (tämän saattoi toki päätellä kahdesta ylemmästäkin :D)
8) Kävin lukion
9) Olen surkea laittamaan ruokaa, oikeasti, aivan sysihuono
10) Mulle tapahtuu aina kaikenlaista hassua ja outoa
11) Sählään paljon
12) Olen tosi määrätietoinen
13) Vedän aina karkkiöverit kun syön karkkia
14) Haluaisin perustaa oman yrityksen
15) ... Tai vaihtoehtoisesti tilintarkastajaksi
16) Mun vanhemmat on eronneet ja mulla onkin siksi kaksi ihanaa sukua
17) Mun motto on ollut ettei syöpä samaan tyttöön kahta kertaa tule, mutta taidankin muuttaa sen, heh
18) Oon tosi aktiivinen, oon aina menossa ja tekemässä
19) Olin yhdeksän vuotta enkkuluokalla, enkä silti osaa puhua sitä sujuvasti
20) Matikka ja äikkä jäi yo-kirjotuksissa pisteen päähän laudaturista, kyllä olen edelleen katkera


Noin, siinäpä ne. Ehkä teillä on nyt jonkinlainen käsitys meikäläisestä. Ja tekstien myötä opitte tietenkin tuntemaan minutkin paremmin!


2 kommenttia: