Sivut

tiistai 17. tammikuuta 2017

Tukka lähtökuopissa

Olipahan yö taas. Eilen oli sellanen härdelli, et kukaan ei kertonu et mulle tulee antibiootteja yöllä. No menin sit normaalisti nukkuun ja iskin korvatulpat korviin. Jossain välis huomasin et  mua ravisteltiin. Pitäis laittaa antibiootit supiksesta mut mä makaan mahallani. Käännyin sit ympäri ja aloin tokkurassa selittää jotain etten kuule ja mitä te nyt koitatte. Sit tajusin vetästä ne korvatulpat tukkimasta mun kuuloo. Johan selkes asiat. Tajusin myös et olin taas aivan hiessä. Ihme kumipatjat.

Kun lääkket oli saatu tippuun niin rupesin funtsii et onkohan ne ees mun lääkkeet. Räiskäsin vessaan valot ja tsekkasin. Oli mun. Huh. Palasin takas, vuorasin mun sängyn pyyhkeillä ja laitoin taas ne kirotut korvatulpat ja nukahdin. Seuraavaks heräsin aamulla. Mun tippalaite oli ilmeisesti huutanu yöllä tovin, mut enhän mä mitään kuullu. Huonekaveri oli sit soitellu kelloa molempien puolesta.

Aamulla tajusin et nyt on se päivä mitä oon punasolujen lisäsks oottanu. Tukka lähtee! Jes. Vihdoin. En vaan heti taas muistanu et lähtee muuten kaikki muutkin karvat.

Lääkärit kävi kans morjenstamassa. Crp eli siis se tulehdusarvo oli puolittunut. Loistavaa. Vaiks on se silti yli seittemänkertanen normaaliin verrattuna. Neutrofiilit vähän noususuntaset myös. Hyvä sekin. Voi päästä kotilomille.

Tänään sain kans solunsalpaajapiikkejä persuksiin. Sen takia tarttin trombosyyttejä pari pussia. Etten vuoda kuiviin jos veri ei hyydykään. Huomenna jos arvot on kohillaan niin saan taas sinne selkäytimeen lääkkeen. Toivotaan et on, niin etenee hoidot tosta bakteerista huolimatta.

Olo on hyvä. Ei muuta ongelmaa kun aina välillä mielen valtaava tieto siitä, että ei voi olla varmaa paraneeko tästä koskaan. Tai että kuinka paha keissi se kantasolusiirto sitten loppujen lopuks onkaan. Ei vaan pitäis aatella. Ois hyvä vaan keskittyä tähän projektiin ja hoitaa tää kunnialla loppuun. Onneks mun ihana kaveri lupas murehtimaan mun puolesta. Eipähän tarvii ite sitten. Nyt vaan lippu korkeella eteenpäin.

Taistelu jatkuu, vaikkakin harvahapsisempana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti