Sivut

torstai 16. maaliskuuta 2017

Naureskelua ja lyhyitä yöunia

Alotinkin aamun varhaseen. Heräsin meinaan ennen kahta, enkä nukkunu sit silmäystäkään sen jälkeen. Enkä mitenkään turhan ajoissa menny nukkumaan. Unettomuus taitaakin olla mun seuraava ongelma. No, mut kyllä se uni sieltä joskus vielä tulee.

Jotenki mulla on tosi positiivinen yleisfiilis. Jalat kyllä tuntu taas tänään sairaalalle kävellessä ihan vierailta. Kenenköhän koivet mulla on? No anyway, en sairaalalla saanu pidettyä pokkaa koko päivänä oikeen kunnolla. Ainakaan sen jälkeen mitä tapahtu kun kaivoin mun kuulokkeita laukusta: tää kipupumppu millä sitä lääkettä muhun koko ajan menee, niin meni jotenkin täysin sekasin ja alko piipittään ihan täysillä. Sit vaan painelin kaikkia namiskoja ja nappuloita mitä siinä oli mut mikään ei reagoinu mitenkään. Syöksyin siitä sitten piipitellen kanslialle, jossa vähintään neljä hoitajaa koitti hiljentää ja korjata sitä laitetta. Ja mä letkun päässä koirana. Ei ollu yhtään kiusallista seistä siellä hoitajien kanslian keskellä ja pitää jäätävää ääntä. Varsinkaan, kun hihitin koko ajan. En tiä mikä muhun menee, mut kun on kiusallista niin alan melkeen poikkeuksetta nauraa. No, toisaalta se on mun normaali reaktio melkeen mihin vaan asiaan. Ainakin väsyneenä.

Sain sitte kokonaan uuden pumpun ja vanha meni huoltoon. En yhtään ihmettele, et miks just mulle kävi näin. Mut onni onnettomuudessa, olin sairaalassa ja sain ajoissa uuden pumpun. Jos olis yli kaks tuntia kulunu ilman lääkettä, niin oltais kuulemma saatu alottaa koko kuuri alusta. Jippii.. Luojan kiitos niin ei käyny!

Illan ratoks olkapääkipu paheni. Ja huolella. Nyt se vihloo aikas ikävästi. Vitsi kun tietäis et miks. Osais välttää oikeita asioita. No, täytyy maanantaina tyksissä taas mainita asiasta. Mietinkin jo päivällä et mitäköhän seuraavaks ongelmaks tulee, siis nukkumisen lisäks. Nyt näyttäis tää vasen olkapää ja kyki potentiaaliselta ongelmapesäkkeeltä.

Nyt kylmäpussi olkapäälle ja panadolia naamaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti