Sivut

tiistai 14. maaliskuuta 2017

Se on "hemma", ei "i hem"

Oon kotona, K-O-T-O-N-A. Jee. Vielä kun vois nauraa, yskiä, aivastella ja kulkee ilman kylkipistosta. No, kaikkee saa haluta mut aina ei saa kaikkee mitä haluu. Siispä nautin nyt siitä, et oon kotona eikä mulla oo paha olo.

Osastolta häivyin tänään sen siliän tien ku lääkäri tuli sanoon et saa mennä. Tai oikeestaan se kysys et mitä mä siellä enää mitään tein. Et kandeis lähtee ennen ku saan noron. Se siis saavutti nyt myös heman osaston. Ei hyvä.

Mulla on huomenna synttärit. Täytän kakskyt yks. Ihan kiva, mut taidan juhlii myöhemmin. Sain kyllä mun yheltä parhaalta ystävältä ihanan paidan. Sellasen mis lukee #nomakeupday. Ainoo vaan et en saa sitä nyt päälle, kun vasen käsi ja kylki ei oikeen toimi. Mut ihana paita se on!

Luulin viimevuonna et mun synttäripäivä oli karsein mitä ihmisellä voi olla. Aamulla oli saksan tentti, minkä luntin läpi. Lounaalla sentään käytiin iskän kanssa. Sit lähin sellaseen työhaastatteluun, mitä paikkaa en ees  halunnu ja eksyin matkalla. Sieltä suoraan menin hoitamaan yhtä farssiksi muodostunutta partiojuttua, josta kiirehdinkin Kupittaan hallille 2000 metrin testijuoksuun. Ei paljon synttäreiltä tuntunu se päivä. Katotaan mikä fiilis huomenna. Mun private-kokki aka iskä lupas ainakin laittaa kampasimpukoita. Nam.

9 kommenttia:

  1. Synttärionnittelut!
    Mukavaa, että taas tuli aurinko pilvenlongan takaa!

    VastaaPoista
  2. Hyvää syntymäpäivää! Toivon elämääsi onnea ja iloa koko sydämestäni.

    VastaaPoista
  3. Valtavasti onnea "Pikku-Karoliina" 21-vee! Seurataan koko perhe sydän syrjällään päivittäin ja välillä tippa linsissä näitä sun hurjia tarinoita sun hurjasta taistelusta! Kuusivuotias kummityttösikin kysyy monta kertaa viikossa äidiltään, että voiko se lukea Karoliinan blogia sille. Oot kyllä aika sissi! Kun tosta tokenet niin voit hakeutua vaikka laskuvarjojääkäriksi! :-) Tsemppiä sinne! Terkuin KuHaMe:n perhe!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset! Välillä aina hirvittää kirjottaessa, että kuinka moni tätä mun vuoristorataelämää myötäelääkään. Ootte rakkaita <3 ...mut alaa en kyllä vaihda :D

      Poista
  4. Löysin ja luin sun blogin kokonaan läpi tänään. Ihailen kuinka positiivinen ja tarmokas asenne sulla on! Kaikki toiveet ja rukoukset sille että paranet. T.Vanha luostislainen :)

    VastaaPoista