Sivut

maanantai 20. maaliskuuta 2017

Perushuoltoa

Viikon toinen perushuolto sairaalassa, check! Patterit ja kasetti vaihdettu, supis pesty, hanat huuhdeltu, kuulumiset kerrottu. Varattiin olkapäälle kans magneettikuva. Kun ei lääkärit osaa sanoo mikä siinä on. Ite en veikkaa mitään vakavaa kun se on kuitenki koko ajan menny paremmaks. Liikeradat isontunu ja kipu vähentyny.

Eilen sain haastattelupyynnön Demi -lehteen. Cool. Pääsen teinilehteen kertomaan mun kokemuksista. Toivotaan et siitä on jollekin hyötyä. Jos joku vaiks painii vähän samanlaisten aatosten kanssa tai jos jonkun kaveri on pitkäaikaissairas. Ja sit mulla on se juttu lääkärilehteen kesken. Enää puuttuu vika kappale. Tai no vikat kappaleet. Hassua, miten oon mun blogin kautta pongahtanu tällaseen suosioon. Enpä ois uskonu sillon ku ekaa kertaa googletin "blogger ohjeet" ja päätin tehä blogin.

Mun veriarvot oli tänään ihan super. Voisin niitten puolesta elää ihan normielämää. Ainoo vaan et lääkärit vähän tyrmäili mun ideoita muun muassa sushin syömisestä. Pitää kuulemma aatella siirtoa. Ei saa mielellään tulla kipeeks ennen sitä. No mä sit aattelen. Ihan ku en muuten aattelis.

Jalat on ihan loppu. Ne ei tahdo palautua viikon makaamisesta. Hb:kin on hyvä, mut en silti jaksa kävellä pitkään, nopeesti tai mäkistä maastoa. Syke on levossakin 120 mut en tiiä mistä se johtuu. Ehkä lääkkeistä. Tai no kyllä, lääkkeistä.




2 kommenttia:

  1. Sun asenteella olet kyllä loistava esikuva Deminkin lukijoille ja aika monelle muullekin. Hyvä, että huolto on taas suoritettu ja toivottavasti se olkapääkin muuttuisi nopeasti paremmaksi. -maitoviiksi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo kyllähän se nyt on jo täysin kuosissa :)

      Poista