Sivut

maanantai 27. maaliskuuta 2017

Siirtokuntoon 2017

Vitsi et mulla oli taas hauskaa jonkun mun isän ikäsen miehen seurassa Tyksissä. Siis oikeesti. Se selitti jotain sairaalastooreja söpöllä Tampereen suunnalta peräsin olevalla murteella ja mä käkätin vieressä. Nauroin oikeen kunnolla. Silleen et tuntuu et se nauru lähtee ihan keuhkojen pohjasta asti.

Kuulin kanssa et mitä todennäkösimmin saan vielä toisen kuukauden kuurin tätä samaa lääkettä kolmen viikon päästä tästä päivästä ja sit siitä ehkä noin neljästä kuuteen viikkoo ja ois siirto. Mut tää oli taas sarjassamme ehkäjooluulisinvarmaan -kommentti. Eli en luota vielä. Sen oon nyt jo sisäistäny. Never trust anybody.

Päivän saavutus oli Skanssiin ja takas pyöräily. Ostin käsipainot. Koska nyt alkaa projekti siirtokuntoon 2017. Ois syytä hankkia mun ressukoita lihaksia takasin. Huomas hyvin vastatuulessa. Mä melkeen lähin sen mukana taaksepäin. Itse asiassa pysähdyin yhessä ylämäessä koska oikeesti valuin pyörän kanssa sitä mäkeä alas, haha. Mut muuten meni aika hyvin. Tietty tein kuolemaa joka ylämäessä, mut ajaminen itsessään tuntu normaalilta.

Ps. Pääsen taas kyykystä ylös! En muista kerroinko, mut tossa oli parin viikon tauko, kun en voinu haaveillakkaan sellasesta luksuksesta.



2 kommenttia:

  1. Kaikki omat tekosyyt ja selitykset, miksi en kuntoile, hävettävät, kun luen kirjoitustasi. Olet kyllä mahtava tyyppi!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Mua itseä kuntoilussa auttaa ainakin konkreettiset tavoitteet. Nyt tiedän, että mitä paremmassa fyysisessäkunnossa oon siirtoajankohtana, sitä helpompaa se tulee olemaan. Jospa säkin löytäisit jonkun kivan tavotteen minkä eteen tehdä töitä?

    VastaaPoista