Sivut

maanantai 15. toukokuuta 2017

Päivä 10

Jahuuu, neutrofiilejä oli tän päivän verikokeissa 0.02 ja leukkareita 0.1! Vähän näyttäis siltä et solut alkaa hiljalleen nousta. Tosin lääkäri sano et ne saattaa siitä vielä mennä nollile ja sit lähtee vasta kunnolla nousuun. Eikä ne kuulemma päästä mua tällä viikolla ulos täältä.

Eilen illalla jo mun huoneessa tuoksu sade. Mietin et onkohan mun pää jo ihan sekasin, et onks se mahollista. Ulkona kyllä sato, ja sataa edelleen, et ihan loogistahan se olis. Varmistin sit jo eilen mun ystävältä ja tänään aamulla hoitajalta et haistaaks nekin sen. Ja kuulemma haisto. Eli mun huoneessa tuoksu sade. Sade, ulkoilma, kesä ja vapaus. Ihanaa. Mulla olikin aina yöllä herätessä sellanen vapaa olo. Ihan kun en oiskaan ollu missään sairaalassa.

Muuten meininki täällä on samanlaista kun aiemminkin. Iltapäivään asti koomailen sängyssä, sit käyn kävelemässä, koen piristymisen, menetän piristymisen, koomailen ja sit meenkin jo nukkumaan. Tän päivän erikoisuutena oli kävelemästä takastullessa porrasjuoksu. Juoksin ykkösestä neloseen ja tein joka kerroksessa palauttavan kävelylenkin. Tuli ihana fiilis kun syke hakkas oikeen kunnolla.

Nyt kyllä väsyttää aika paljon. Onneks iltapala tulee ihan just ja sit voikin vähitellen valmistautuu nukkumaan.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti