Sivut

maanantai 29. toukokuuta 2017

Päivä 24

Tänään saattoi ehkä olla hiukan parempi olo? Ehkä. Tai sitten se johtu siitä jäätävästä kipulääkemäärästä, mitä oon syöny. Ainakin oon ollu  melkeen koko päivän ihan tokkurassa.

Kävin mä sentään kaks kertaa päivähuoneessa lämmittämässä mun ruokaa. Ja koitin käydä myös ulkona. Päädyin kuitenkin vaan kävelemään ulko-ovelta toiselle, kun jo siinä vaiheessa alko kyyneleet valua. Tuntu niinku joku ois koittanu repiä mun alapäätä halki. Annoin kivulle periks, palasin osastolle ja pyysin kipulääkettä.

Mieli sentään on suhteellisen postitiivinen. Tää ei ol vakavaa, tää menee ohi.

6 kommenttia:

  1. Toi kipu menee ohi. Kerro miten me kaikki blogisi lukijat voitaisiin ilahduttaa sinua. Haluaisin tehdä jotain mukavaa sinun päivääsi piristämään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siihen mäkin luotan. Pohdinkin tätä tänään, enkä oikein keksinyt kun oli niin kivulias päivä. Postiosoitteen tänne kuitenkin selvitin!

      Poista
  2. Tykkäsin, mutta kamala ajatella miten paljon suhun sattu toi kävely. Ihanaa kuitenkin että jaksat nähdä tämänhetkisen kurjuuden ohi, kyllä se siitä sit paremmaks muuttuu!

    VastaaPoista
  3. Mä oon myöskin miettinyt, kuten anonyymi edellä, että olisi oikeasti tosi kiva koittaa jotenkin piristää ja tsempata sua. Oot niin kova taistelija ja tsemppari, että olisi kiva saada kannustettua sua hankalissa hetkissä. Mutta sulle ei varmaankaan pysty laittamaan paperista postia mihinkään? Jaksamista päivääsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, selvitin ja voi laittaa! Osote löytyy uusimmasta postauksesta :) Kiitos!

      Poista