Sivut

keskiviikko 24. toukokuuta 2017

Päivä 19

Tän päivän alku oli ainakin lupaava. Yö meni hyvin. Yhen panadolin otin joskus ennen neljää, kun alavatsa vähän vihloi ja virtsaputki kirveli. Niiden avulla sainkin sit nukuttua aamuun asti.

Aamulla fyssari tuli tekeen ne samat testit mitä siiroon alussa, eli kyykyt, päkiöillenousut ja puristusvoiman. Ja hei, ne oli pysyny samana! Toki olinhan mä superpaljon hengästyneempi mut jaksoin silti. Jes.

Päivällä otettiin kanssa kanyyli pois. Nyt sit jos tartten jotain lääkettä suoneen, niin pitää laittaa käteen perifeerinen. Ja tällä hetkellä pelkään et pitää. Koska mun maha on ihan pallo, ei meinaa paita mennä päälle. Täynnä ilmaa varmaan. Ja musta tuntuu et toi ilma painaa rakkoa niin, et joudun käymään tosi usein vessassa, mikä osaltaan pahentaa kirvelyä alapäässä. Ääh.

Oon iltapäivästä lähtien ollu siis kotona. Suunnittelin ensin et oisin menny kattoon sitä suunnistuksen maailmancupin sprinttiviestiä kun se tossa keskustassa olis ollu, mut väsymys iski. Nukuin sen sijaan jotkut tunnin päikkärit. Otin lisäks tohon mahaan ja virtsakipuihin panadolia, mut en huomannu mitään tehoa. Oxynormia en nyt viitti ottaa, ennen kun oon taas osastolla. Muuten alkaa vaan väsyttää enemmän ja matka saattaa jäädä kesken. Miks tää on tällasta vuoristorataa? Tuntuu et oon osastolla vaan tyhjän panttina, mut kotona pelkään kipuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti